Mobilgodis

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Mobile's Heaven Forum Index -> Tips / Idéer
Författare Meddelande
miko
Nykomling
Nykomling

InläggSkrivet: 2003-08-30 15:43    Ämne: Mobilgodis Citera

Hej!!!
Tycker att siden är jätte bra o fräsch... O det bästa är allt "mobbegodis" Synd bara att de e så få stycken!!! Kan ni inte fixa så att man kan ladda upp egna bilder och midi filer finns ju 100-tals sider med gratis midi filer på nätet ....

Arrow Ifni Free MIDI Music Files

mvh //miko
Till överst på sidan
Fredrik
Admin
Admin

Från: Lund

InläggSkrivet: 2003-08-30 16:22    Ämne: Citera

Jag försöker hitta en lösning på detta men problemet är all bandbredd som skulle öka och det kostar pengar Sad Men vi lägger till ringsignaler och bakgrundsbilder så ofta vi hinner.

De ni kan göra är att skriva vilken ringsignal ni vill ha så kan jag försöka fixa den Wink
Till överst på sidan
and684
Lärling
Lärling

InläggSkrivet: 2003-09-20 15:12    Ämne: Citera

Tjena!
jag kan skicka massor av såna här ringsignaler men de är för stora tycker jag! (ca 30 kb, men de är typ 2 min långa!) Så om ni har nåt redigeringsprogram kan jag gärna skicka!
Till överst på sidan
davve55
Lärling
Lärling

InläggSkrivet: 2008-10-25 19:15    Ämne: Citera

and684 skrev:
Tjena!
jag kan skicka massor av såna här ringsignaler men de är för stora tycker jag! (ca 30 kb, men de är typ 2 min långa!) Så om ni har nåt redigeringsprogram kan jag gärna skicka!

annars kanske man kan länka till ringsignaler ringsignaler
Till överst på sidan
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Mobile's Heaven Forum Index -> Tips / Idéer Alla tider är GMT + 1 Timme
Sida 1 av 1

Länkar | Kontakta | Cookies | Om Oss | Sitemap
Copyright 2001-2007 Mobile's Heaven - Sökmotoroptimering av FeWorks