6230 fråga?

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Mobile's Heaven Forum Index -> Dr. Mobil
Författare Meddelande
bellos
Kunnig
Kunnig

Från: Södertälje

InläggSkrivet: 2004-05-30 15:18    Ämne: 6230 fråga? Citera

tänker ventuellt köpa den men först måste jag få fråga om vad ni tycker om den o om den funkar bra, speciellt om högtalaren i mobben e bra samt om bluetoothen funkar bra, tacksam för svar
Till överst på sidan
moood
Moderator
Moderator

Från: Norrköping

InläggSkrivet: 2004-05-30 20:36    Ämne: Citera

6230 är en väldigt trevlig mobil. De nackdelar som finns är att displayen är något för liten, styrknappen är aningens oprecis och det kommer in damm under skalet och displayglaset lite för lätt. Jag tycker nog att Nokia har kommit lite på efterkälken när det gäller menysystem men det är ju mer en smaksak.

Då jag har testat den så upplevde jag att ljudet var väldigt bra. Speciellt i högtalaren på sidan som används för ringsignaler och annat. Spelar man en MP3-låt genom den högtalaren så låter det ruskigt bra med tanke på högtalarens storlek. Personligen så har jag inte hört bättre "högtalarljud" i nån annan mobiltelefon.

Tyvärr så har jag inte testat Bluetooth-delen i 6230. Nån annan här på forumet kanske kan svara på hur den funkar. Har inte hört att det ska vara några problem med 6230 och Bluetooth dock...

Hope this helps... Very Happy
Till överst på sidan
bellos
Kunnig
Kunnig

Från: Södertälje

InläggSkrivet: 2004-05-31 00:43    Ämne: Citera

splde iallafall min gx30 under dagen, o tänker köpa en 6230 under måndagen om det nu inte komer fram något stort skit problem me den som gör att jag ångrar mej, ang skärmen så e de anledningen till att jag sålde shapen o vill ha den här eftersom sharpens skärm var riktigt riktigt ömtålig, medans nokians e liten o man skiter i om de blir nån repa eller nått eftersom man då kan byta skal efteråt, nån mer som har synpunkter ang n6230?
Till överst på sidan
Pjotor
Upplärd
Upplärd

InläggSkrivet: 2004-06-06 14:30    Ämne: 6230 Citera

Den är lysande! Bluetooth fungerar hur smidigt som helst! Köpte en BT USB för 195spänn.
Displayen är liten ja men den är väldigt bra! Hela mobilen är ju liten så..
Har du frågor så maila mig på pjotor1@hotmail.com
Till överst på sidan
Andreas
Moderator
Moderator

Från: visby

InläggSkrivet: 2004-06-06 15:42    Ämne: Citera

Men GX30:s skärm har ju ändå skydd iom att det är en vikbar telefon.
Till överst på sidan
phonepro
Veteran
Veteran

InläggSkrivet: 2004-06-06 20:25    Ämne: Re: 6230 Citera

Pjotor skrev:
Har du frågor så maila mig på pjotor1@hotmail.com

jag har en ännu bättre idé, varför inte ta det här i forumet så alla kan ta del av era erfarenheter!?
Till överst på sidan
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Mobile's Heaven Forum Index -> Dr. Mobil Alla tider är GMT + 1 Timme
Sida 1 av 1

Länkar | Kontakta | Cookies | Om Oss | Sitemap
Copyright 2001-2007 Mobile's Heaven - Sökmotoroptimering av FeWorks