Inga flickor på MH!
Gå till sida Föregående  1, 2

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Mobile's Heaven Forum Index -> Off-topic
Författare Meddelande
dragontrumpetare
Proffs
Proffs

Från: Borlänge

InläggSkrivet: 2004-05-30 18:08    Ämne: Citera

De mobiler som kostar ca 300 kr, tycker jag för det första inte ens är värda det priset. Speciellt inte heller om syftar på att de är låsta till fel operatör. Visst det går att låsa upp, men i mitt tycke så kostar mobilerna så mycket, och t o m mindre. Men nu skall det bli en 3G mobil. Skall skaffa det idag, eller imorgon.... Smile Så nu behöver du inte vara elak Phonpro Laughing Du kommer att slippa mitt gnäll ett tag nu, hoppas jag....
Till överst på sidan
phonepro
Veteran
Veteran

InläggSkrivet: 2004-05-30 21:35    Ämne: ot: Citera

dragontrumpetare skrev:
De mobiler som kostar ca 300 kr, tycker jag för det första inte ens är värda det priset. Speciellt inte heller om syftar på att de är låsta till fel operatör. Visst det går att låsa upp, men i mitt tycke så kostar mobilerna så mycket, och t o m mindre. Men nu skall det bli en 3G mobil. Skall skaffa det idag, eller imorgon.... Smile Så nu behöver du inte vara elak Phonpro Laughing Du kommer att slippa mitt gnäll ett tag nu, hoppas jag....

jag antar att vi lägger olika vikt vid att ha en fungerande telefon bara? jag skulle aldrig acceptera ett enda samtal där jag inte hör vad den andre säger, och inte värda priset? jag utgår från att dom klarar av dom grundläggande funktionerna att kunna ringa och bli uppringd och höra vad som sägs, och det är viktigast för mig, och det finns kontantkortstelefoner med halebop för 299,-
Till överst på sidan
dragontrumpetare
Proffs
Proffs

InläggSkrivet: 2004-05-31 12:39    Ämne: Re: ot: Citera

phonepro skrev:
dragontrumpetare skrev:

jag antar att vi lägger olika vikt vid att ha en fungerande telefon bara? jag skulle aldrig acceptera ett enda samtal där jag inte hör vad den andre säger, och inte värda priset? jag utgår från att dom klarar av dom grundläggande funktionerna att kunna ringa och bli uppringd och höra vad som sägs, och det är viktigast för mig, och det finns kontantkortstelefoner med halebop för 299,-

Hmm,... vadå för mobiltelefon? Think

Men nu är jag snart en 3G användare... Beställde NEC e616v idag...
Till överst på sidan
phonepro
Veteran
Veteran

InläggSkrivet: 2004-05-31 15:00    Ämne: ot: Citera

dragontrumpetare skrev:
phonepro skrev:
det finns kontantkortstelefoner med halebop för 299,-

Hmm,... vadå för mobiltelefon?

siemens a36, har redan tipsat dig om den en gång i t300-tråden, den har inte speciellt mycket funktioner, men prata i den borde man kunna göra problemfritt och det hade jag lagt ut 299kr på om det så bara hade gällt en veckas användande

siemens a36 med halebop hos el-giganten

http://www.mobilesheaven.com/sv/forum/viewtopic.php?t=648&start=20
Till överst på sidan
mobilforum.se
Nykomling
Nykomling

InläggSkrivet: 2005-04-25 20:26    Ämne: Mobilforums statistik Citera

Intressant aspekt det där. Vi på Mobilforum.se har av cirka 5000 medlemmar en könsfördelning på 80% killar och 20% tjejer...

I en läsvärdesundersökning som vi hade för några månader sedan fick vi in 225 svar. Endast 1 av dessa var från en tjej.

Hälsningar
Daniel Johansson
Mobilforum.se
Till överst på sidan
moood
Moderator
Moderator

Från: Norrköping

InläggSkrivet: 2005-04-25 22:04    Ämne: Re: Mobilforums statistik Citera

mobilforum.se skrev:
Intressant aspekt det där. Vi på Mobilforum.se har av cirka 5000 medlemmar en könsfördelning på 80% killar och 20% tjejer...

I en läsvärdesundersökning som vi hade för några månader sedan fick vi in 225 svar. Endast 1 av dessa var från en tjej.

Numera finns det några tjejer på MH till skillnad mot när denna tråd startades. Det är nog procentuellt mindre än på Mobilforum iofs.

Killar är ju av nån anledning generellt sett mer teknikintresserade vilket bl.a återspeglas här.

Välkommen till Mobile's Heavens forum förresten... Smile
Till överst på sidan
Fredrik
Admin
Admin

Från: Lund

InläggSkrivet: 2005-04-26 03:16    Ämne: Citera

Om vi räknar på de nästan 18000 medlemmar som Mobile's Heaven har idag så är det 22% tjejer.

Sen att de inte håller till i forumet är en annan femma Smile Men har besvarats tidigare i denna tråd.
Till överst på sidan
mobilforum.se
Nykomling
Nykomling

InläggSkrivet: 2005-04-27 14:55    Ämne: Citera

Aha, så ni har så många medlemmar idag. Imponerande.

Idag lanserade vi förresten en ny version av Mobilforum.
Kolla in den på www.mobilforum.se
Till överst på sidan
moood
Moderator
Moderator

Från: Norrköping

InläggSkrivet: 2005-04-27 18:31    Ämne: Citera

mobilforum.se skrev:

Sidan ser ju riktigt trevlig ut. Nästan lika snygg som den kommande versionen av Mobile's Heaven! Wink
Till överst på sidan
Fredrik
Admin
Admin

Från: Lund

InläggSkrivet: 2005-04-28 00:51    Ämne: Citera

moood skrev:
Sidan ser ju riktigt trevlig ut. Nästan lika snygg som den kommande versionen av Mobile's Heaven! Wink

Jo den har värkligen fått en ansiktslyftning. Precis som MH's kommer få. Rätt kul att tänka tillbaka. Jag var väldigt nöjd med designen som vi har i dagsläget men idag tycker jag den är hemsk.
Till överst på sidan
JAZIP
Proffs
Proffs

Från: Eslöv (skåne)

InläggSkrivet: 2005-07-09 20:11    Ämne: Citera

mobilforum.se skrev:

Ser finar ut än innan, bra att ni har gjort om forumet, det ni hade innan var fruktansvärt...

Tacka vet jag phpbb Very Happy

Edit: Sablar vad gammal denna tråd var Smile
Till överst på sidan
Gråben
Nykomling
Nykomling

Från: Norsborg

InläggSkrivet: 2005-09-16 10:26    Ämne: Citera

okej killar.. men nu är jag här ju.. o jag är tjej senast jag kolla i allafall.. Very Happy
Till överst på sidan
dragontrumpetare
Proffs
Proffs

InläggSkrivet: 2005-09-16 12:01    Ämne: Citera

Trevligt, Trevligt!!! Pray
Till överst på sidan
JAZIP
Proffs
Proffs

Från: Eslöv (skåne)

InläggSkrivet: 2005-09-28 17:43    Ämne: Citera

Välkommen hit Gråben Very Happy
Till överst på sidan
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Mobile's Heaven Forum Index -> Off-topic Alla tider är GMT + 1 Timme
Gå till sida Föregående  1, 2
Sida 2 av 2

Länkar | Kontakta | Cookies | Om Oss | Sitemap
Copyright 2001-2007 Mobile's Heaven - Sökmotoroptimering av FeWorks