Uppdatering av ringsignaler?

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Mobile's Heaven Forum Index -> Tips / Idéer
Författare Meddelande
zero
Nykomling
Nykomling

InläggSkrivet: 2004-01-11 03:00    Ämne: Uppdatering av ringsignaler? Citera

Hejsan...

Jag tänkte bara höra lite angående uppdateringar av ringsignaler? Det står "inom 48h"? Hur ofta uppaterar ni sigalerna igentligen? Hur lång tid tar det?

Övrigt mkt bra sida!!! Rolling Eyes
Till överst på sidan
Fredrik
Admin
Admin

Från: Lund

InläggSkrivet: 2004-01-11 11:12    Ämne: Citera

Vi uppdaterar inte dem just nu. Dålig stil av oss men vi, eller jag borde kanske säga jag har inte tid just nu, tyvärr. Jobbar med en stor ändring av sidan. Men jag kommer svepa över alla ringsignaler och se vilka som är lämpliga för att lägga upp när jag får tid.
Till överst på sidan
Pepper
Kunnig
Kunnig

InläggSkrivet: 2004-01-11 11:31    Ämne: Citera

hur många ringsignaler är det typ du ska lägga upp Laughing över 40?
Till överst på sidan
Fredrik
Admin
Admin

InläggSkrivet: 2004-01-11 12:15    Ämne: Citera

Pepper skrev:
hur många ringsignaler är det typ du ska lägga upp Laughing över 40?

Vissa finns reda (Förstår inte varför folk orkar ladda upp dem) och vissa går inte att göra ringsignaler av för det är omöjligt att hitta en bra bit av signalen som passar. Men om jag skulle lägga till alla så är det nog några hundra Very Happy
Till överst på sidan
Mir
Veteran
Veteran

InläggSkrivet: 2004-01-11 22:40    Ämne: Citera

Fredrik. Du kanske skulle bryta den där delen med att tanka upp och istället låta folk "Önska" sig ringisgnaler. Slipper du lyssna igenom alla låtar... Om du föresten behöver hjälp så säg till... Om du startar Önske grejen då. Att lyssna igenom massa midis e ingen höjdare =)
Till överst på sidan
Fredrik
Admin
Admin

InläggSkrivet: 2004-01-11 22:42    Ämne: Citera

Mir skrev:
Fredrik. Du kanske skulle bryta den där delen med att tanka upp och istället låta folk "Önska" sig ringisgnaler. Slipper du lyssna igenom alla låtar... Om du föresten behöver hjälp så säg till... Om du startar Önske grejen då. Att lyssna igenom massa midis e ingen höjdare =)

Eller blir jag tomten utan julklappar :p
Till överst på sidan
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Mobile's Heaven Forum Index -> Tips / Idéer Alla tider är GMT + 1 Timme
Sida 1 av 1

Länkar | Kontakta | Cookies | Om Oss | Sitemap
Copyright 2001-2007 Mobile's Heaven - Sökmotoroptimering av FeWorks