Skrivet: 2004-01-11 03:00 Ämne: Uppdatering av ringsignaler?
Hejsan...
Jag tänkte bara höra lite angående uppdateringar av ringsignaler? Det står "inom 48h"? Hur ofta uppaterar ni sigalerna igentligen? Hur lång tid tar det?
Vi uppdaterar inte dem just nu. Dålig stil av oss men vi, eller jag borde kanske säga jag har inte tid just nu, tyvärr. Jobbar med en stor ändring av sidan. Men jag kommer svepa över alla ringsignaler och se vilka som är lämpliga för att lägga upp när jag får tid.
hur många ringsignaler är det typ du ska lägga upp över 40?
Vissa finns reda (Förstår inte varför folk orkar ladda upp dem) och vissa går inte att göra ringsignaler av för det är omöjligt att hitta en bra bit av signalen som passar. Men om jag skulle lägga till alla så är det nog några hundra
Fredrik. Du kanske skulle bryta den där delen med att tanka upp och istället låta folk "Önska" sig ringisgnaler. Slipper du lyssna igenom alla låtar... Om du föresten behöver hjälp så säg till... Om du startar Önske grejen då. Att lyssna igenom massa midis e ingen höjdare =)
Fredrik. Du kanske skulle bryta den där delen med att tanka upp och istället låta folk "Önska" sig ringisgnaler. Slipper du lyssna igenom alla låtar... Om du föresten behöver hjälp så säg till... Om du startar Önske grejen då. Att lyssna igenom massa midis e ingen höjdare =)