SonyEricsson K850 trubbel

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Mobile's Heaven Forum Index -> Sony Ericsson
Författare Meddelande
Nexa
Nykomling
Nykomling

InläggSkrivet: 2007-11-09 13:40    Ämne: SonyEricsson K850 trubbel Citera

Hej på er ute i landet!
Jag har stött på ett litet problem med K850. Det är så att när jag försöker gå in i sms inkorgen får jag ett fel meddelande ”åtkomst nekad”. Har startat om telefonen ett antal gånger, tagit bort batteriet. Har inte vågat uppdatera telefonen ifall sms:en skulle försvinna då de har en storbetydelse i mitt jobb. Finns det någon i detta avlånga och kalla IKEA land som har svaret? Vore mycket tacksam om ni i sådana fall kunde höra av er till mig? //Niklas :?
Till överst på sidan
dragontrumpetare
Proffs
Proffs

Från: Borlänge

InläggSkrivet: 2007-11-11 18:37    Ämne: Citera

Konstigt. Låter som något programvarufel. Du kanske skall installera PC-suiten på en dator, och se om du kan kan göra en hel back-up på mobilen. Eller kanske t o med se om du kan få kontakt med din meddelande inbox på datorn, och då kanske t o m spara detta.
Till överst på sidan
iPowl
Nykomling
Nykomling

InläggSkrivet: 2007-11-11 23:42    Ämne: Citera

Nexa: hade samma problem! Fick det efter att jag skickat ett MMS. Jag kunde inte öppna SMS-inbox eller skickat-boxen. Min telefon tog heller inte emot SMS eller leveranskvitto.

Min lösning på problemet blev att jag till sist gjorde en total återställning, vilket resultera i att ALLA mina SMS försvann (hade dock en backup Wink

Jag hade testat att backa upp SMSen med MyPhoneExplorer men det gick inte att komma åt SMSen på något sätt! Sad

Hoppas på en uppdatering av den något buggiga K850i ASAP!

/P
Till överst på sidan
Savante
Nykomling
Nykomling

InläggSkrivet: 2008-01-01 18:13    Ämne: Citera

Kolla med:

http://www.mobilservice.nu

Brukar kunna fixa det mesta Smile
Till överst på sidan
Cytech
Moderator
Moderator

Från: Stockholm

InläggSkrivet: 2008-01-02 23:33    Ämne: Citera

SonyEricsson släppte ny mjukvara till K850 i slutet av december, finns tillgängliga via SEUS tjänsten... R1DA038 heter den

så testa att uppdatera telefonen... http://www.sonyericsson.com/cws/support/products/updateservice/k850i?cc=se&lc=sv
Till överst på sidan
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Mobile's Heaven Forum Index -> Sony Ericsson Alla tider är GMT + 1 Timme
Sida 1 av 1

Länkar | Kontakta | Cookies | Om Oss | Sitemap
Copyright 2001-2007 Mobile's Heaven - Sökmotoroptimering av FeWorks