Nya bilder på Nokia N83/N95

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Mobile's Heaven Forum Index -> Nyheter
Författare Meddelande
Nyhet
Moderator
Moderator

InläggSkrivet: 2006-07-05 20:36    Ämne: Nya bilder på Nokia N83/N95 Citera

Läs nyheten: Nya bilder på Nokia N83/N95
Till överst på sidan
JAZIP
Proffs
Proffs

Från: Eslöv (skåne)

InläggSkrivet: 2006-07-05 20:43    Ämne: Citera

Den kommer att krossa det mesta när den lanseras alltså...

Den kanske kommer lagom tills man ska byta nästa gång Smile
Till överst på sidan
Fredrik
Admin
Admin

Från: Lund

InläggSkrivet: 2006-07-06 08:02    Ämne: Citera

Helt klart en intressant telefon. Man blir ju lite nyfiken på hur bra kamera egentligen är jämört med vanliga kameror. Symbian är helt klart något positivt också Smile
Till överst på sidan
moood
Moderator
Moderator

Från: Norrköping

InläggSkrivet: 2006-07-06 09:17    Ämne: Citera

Bilderna ser onekligen äkta ut. Kan bli en väldigt intressant lur. Förhoppningsvis inte så mycket bättre än den P990 jag har på min inköpslista. Wink

Undrar förresten varför dom som lyckas få tag på mobiler som inte är officiella aldrig lyckas ta bilder som är någesånär skarpa... Smile
Till överst på sidan
Fredrik
Admin
Admin

Från: Lund

InläggSkrivet: 2006-07-07 10:56    Ämne: Citera

moood skrev:
Bilderna ser onekligen äkta ut. Kan bli en väldigt intressant lur. Förhoppningsvis inte så mycket bättre än den P990 jag har på min inköpslista. Wink

Undrar förresten varför dom som lyckas få tag på mobiler som inte är officiella aldrig lyckas ta bilder som är någesånär skarpa... Smile

De som har tillgång till dessa telefoner tar en extrem risk när de fotograferar dessa. Det är inte direkt så man lägger fram den stora digitalkameran som man har i fickan och plåtar mobilen Smile Ser ut som dolda kameror med en VGA upplösning. Mycket lättare att "smuggla" med dem in.
Till överst på sidan
JAZIP
Proffs
Proffs

Från: Eslöv (skåne)

InläggSkrivet: 2006-07-07 11:20    Ämne: Citera

moood skrev:

Jag läste på mobiler-review att bilderna är tagna med en 6600, så det är inte konstigt att dom är lite suddiga...

Men om ni kommer ihåg bilderna som kom på Nokia N93 så va ju dom riktigt skarpa, antagligen tagna med en riktig digitalkamera.
Men det är ovanligt Smile
Till överst på sidan
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Mobile's Heaven Forum Index -> Nyheter Alla tider är GMT + 1 Timme
Sida 1 av 1

Länkar | Kontakta | Cookies | Om Oss | Sitemap
Copyright 2001-2007 Mobile's Heaven - Sökmotoroptimering av FeWorks