Bilder tagna med k750
Gå till sida Föregående  1, 2

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Mobile's Heaven Forum Index -> Galleri
Författare Meddelande
sonY_E
Upplärd
Upplärd

InläggSkrivet: 2005-06-14 21:57    Ämne: Citera

Dom blev sketa bra... Very Happy som vanliga bilder... Very Happy det ända negativa vart att ja har juh satt på så man ser datumet.. så det syns på korten me... Very Happy hehe ... annars e det kanon
Till överst på sidan
rally_chrille
Kunnig
Kunnig

InläggSkrivet: 2005-06-15 13:14    Ämne: Citera

sonY_E skrev:
Dom blev sketa bra... Very Happy som vanliga bilder... Very Happy det ända negativa vart att ja har juh satt på så man ser datumet.. så det syns på korten me... Very Happy hehe ... annars e det kanon

Okej, vad kul att det blev fina bilder. Gick det verkligen att skicka sådan stora kort via MMS? K750i har en maxgräns på 100 Kbyte med det kanske är annorlunda på vodafones vykortstjänst, eller?
Till överst på sidan
Tosse
Proffs
Proffs

Från: Nässjö

InläggSkrivet: 2005-06-15 15:41    Ämne: Citera

Man behöver ju inte ta och skicka dom det är ju billigare att t.ex. gå med ett USB minne där man fört över bilderna från Sony Ericsson K750i och sedan gå in till Expert och be dom fixa bilderna. Laughing
Till överst på sidan
rally_chrille
Kunnig
Kunnig

InläggSkrivet: 2005-06-15 17:14    Ämne: Citera

SoMasta skrev:
Man behöver ju inte ta och skicka dom det är ju billigare att t.ex. gå med ett USB minne där man fört över bilderna från Sony Ericsson K750i och sedan gå in till Expert och be dom fixa bilderna. Laughing

Expert butikerna tar i mot alla typer av minneskort så varför inte ta med sig sitt memory stick minneskort dit? Very Happy
Till överst på sidan
Tosse
Proffs
Proffs

InläggSkrivet: 2005-06-15 17:38    Ämne: Citera

Jag trodde dom tog dom också men var inte helt säker.
Till överst på sidan
rally_chrille
Kunnig
Kunnig

InläggSkrivet: 2005-06-15 17:41    Ämne: Citera

SoMasta skrev:
Jag trodde dom tog dom också men var inte helt säker.

Okej, jag tror inte alla Expert butiker tar i mot memory stick duo kort men de stora gör det i alla fall. De flesta Expert butiker har enskilda ägare som bestämmer över butiken till viss mån.
Till överst på sidan
sonY_E
Upplärd
Upplärd

InläggSkrivet: 2005-06-15 19:39    Ämne: Citera

rally_chrille skrev:
sonY_E skrev:

Okej, vad kul att det blev fina bilder. Gick det verkligen att skicka sådan stora kort via MMS? K750i har en maxgräns på 100 Kbyte med det kanske är annorlunda på vodafones vykortstjänst, eller?

jag ladda upp dom på Expert hemsida... så tog det tre arbetsdagar så vart dom klara.... inte svårare änså...
Till överst på sidan
rally_chrille
Kunnig
Kunnig

InläggSkrivet: 2005-06-16 07:31    Ämne: Citera

sonY_E skrev:
rally_chrille skrev:
sonY_E skrev:

jag ladda upp dom på Expert hemsida... så tog det tre arbetsdagar så vart dom klara.... inte svårare änså...

Roligt, då tar jag med mig min SE K750i på semestern och använder den som min digitlakamera.
Till överst på sidan
sonY_E
Upplärd
Upplärd

InläggSkrivet: 2005-06-16 12:35    Ämne: Citera

rally_chrille skrev:
sonY_E skrev:
rally_chrille skrev:
sonY_E skrev:

Roligt, då tar jag med mig min SE K750i på semestern och använder den som min digitlakamera.

låter som en väldigt bra ide... Very Happy
Till överst på sidan
sonY_E
Upplärd
Upplärd

InläggSkrivet: 2005-06-21 12:23    Ämne: Citera

Nått annat som händer på bilder fronten???
Till överst på sidan
Tosse
Proffs
Proffs

InläggSkrivet: 2005-06-21 15:07    Ämne: Citera

Det är festivaler överallt, fixa lite schyssta bilder där om nån ska dit.
Till överst på sidan
sonY_E
Upplärd
Upplärd

InläggSkrivet: 2005-06-30 15:08    Ämne: Citera

SoMasta skrev:
Det är festivaler överallt, fixa lite schyssta bilder där om nån ska dit.

Tycker ja låter som en bra ide... men ja har inte vart på nån.... å inte nån ja känner jo en men han hade juh vanlig digitalkamera... plus att han inte vill lägga upp bilderna.... men men kankse nån annan har nått roligt att lägga upp???
Till överst på sidan
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Mobile's Heaven Forum Index -> Galleri Alla tider är GMT + 1 Timme
Gå till sida Föregående  1, 2
Sida 2 av 2

Länkar | Kontakta | Cookies | Om Oss | Sitemap
Copyright 2001-2007 Mobile's Heaven - Sökmotoroptimering av FeWorks