märka SMAF ringsignaler med VIBRATION

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Mobile's Heaven Forum Index -> Tips / Idéer
Författare Meddelande
ersan
Lärling
Lärling

Från: Södertälje

InläggSkrivet: 2004-08-19 22:54    Ämne: märka SMAF ringsignaler med VIBRATION Citera

Hellu allesamman.... Rolling Eyes Kom nyss på en grej som har irriterat mig ett tag nu...och tänkte det vore värt att fråga om man kunde på nåt sätt "MÄRKA" de (SMAF) RINGSIGNALER som har egen VIBRATION inprogrammerat så att man inte behöver tanka ringsignaler för att sedan upptäcka att de inte har vibration fast man önskade det.... annars var det inget mer..and Keep Up the Good Work med Hemsidan....
// Wink
Till överst på sidan
Fredrik
Admin
Admin

Från: Lund

InläggSkrivet: 2004-08-21 12:40    Ämne: Citera

Alla nya signaler har det och varför de gamla inte har det beror på att jag använde ett gammal program då. Så efter ett visst ID så har alla LED och Vibrator aktiverat.

Får se om jag orkar ta reda på vilken.
Till överst på sidan
ersan
Lärling
Lärling

Från: Södertälje

InläggSkrivet: 2004-08-21 21:26    Ämne: re Citera

Aha...jag förstår...men då är det bara nån enstaka som inte har det så det blir nog inget problem...Men blev dock intresserad av vilket program du använder och om man det är bättre att ladda upp vanliga midi filer istället som ni i tur gör om till smaf lr tvärtom?
Till överst på sidan
Fredrik
Admin
Admin

Från: Lund

InläggSkrivet: 2004-08-22 08:16    Ämne: Citera

Det går bara att ladda upp midi. Just nu i alla fall. VI använder PsmPlayer för att ändra på signalerna och spara dem i smaf/midi.
Till överst på sidan
hockey freak
Kunnig
Kunnig

Från: Karlskoga

InläggSkrivet: 2004-12-29 19:06    Ämne: Citera

det är ju bra med inbyggd vibrator
Till överst på sidan
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Mobile's Heaven Forum Index -> Tips / Idéer Alla tider är GMT + 1 Timme
Sida 1 av 1

Länkar | Kontakta | Cookies | Om Oss | Sitemap
Copyright 2001-2007 Mobile's Heaven - Sökmotoroptimering av FeWorks